Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Przystanek Woodstock najpopularniejszym festiwalem w mediach

Jakub Pikulik
Jakub Pikulik
16,6 tys. - tyle informacji opublikowano w 2014 r. w mediach na temat organizowanego w Kostrzynie na Odrą Przystanku Woodstock. To rekord. Na temat drugiego w rankingu festiwalu Opener Festivalu ukazało się niespełna 13 tys. publikacji.

- To dla nas bardzo pozytywne zaskoczenie - tak Krzysztof Dobies, rzecznik fundacji WOŚP, komentuje na gorąco wyniki badania przeprowadzonego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. O tym ,że Przystanek Woodstock najpopularniejszym festiwalem dowiedział się od nas. - Trzeba pamiętać, że nie mamy sztabu specjalistów, pracuje nas tu garstka ludzi, do tego wolontariusze. Mamy swoją wiedzę, wciąż się uczymy, współpracujemy z ludźmi, którzy się na tym znają. Ale wszystko przy bardzo ograniczonym budżecie. Mimo to media się nami interesują, chcą o nas pisać, mówić i pokazywać ten festiwal - mówi K. Dobies. Przyznaje, że sam Przystanek Woodstock w porównaniu do innych, wielkich, ogólnopolskich festiwali muzycznych jest imprezą niskobudżetową. - Tu w grę wchodzi też 20 lat tradycji festiwalu, niepowtarzalny klimat, międzynarodowy już rozgłos. Dzięki temu na Woodstock co roku przyjeżdża tak dużo ludzi. Wszystko opieramy na internecie, ciężkiej pracy i mediach lokalnych, takich jak m. in. "Gazeta Lubuska” - przyznaje rzecznik fundacji WOŚP.

Dlaczego media lokalne spoza województwa lubuskiego piszą o Przystanku Woodstock? - Jeśli wiemy, że zagra u nas kapela na przykład z Łowicza, to staramy się dotrzeć do mieszkańców tego miasta. I to działa. Podobnie ze specjalnymi pociągami. Ich odjazdy z różnych regionów polski są relacjonowane w tamtejszych mediach. Żaden inny festiwal nie jest pokazywany w mediach regionalnych tak, jak Przystanek Woodstock - przyznaje K. Dobies.

O Przystanku Woodstock w 2014 r. wspomniano 1.857 razy w radiu, poświęcono mu 1.493 publikacji prasowych (najwięcej, bo 188 pojawiło się w "Gazecie Lubuskiej”), a 13.061 razy pisano o imprezie w redakcjach internetowych (792 publikacje, czyli również najwięcej, ukazały się na stronie www.gazetalubuska.pl/woodstock).

W rankingu opracowanym przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów na drugim miejscu znalazł się Opener Festival. Poświecono mu w mediach 12.935 publikacji. Na trzecim miejscu jest Orange Music Festival, o którym w mediach wspomniano 6.344 razy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Przystanek Woodstock najpopularniejszym festiwalem w mediach - Kostrzyn nad Odrą Nasze Miasto

Wróć na kostrzynnadodra.naszemiasto.pl Nasze Miasto