Urząd Miejski w Nowym Miasteczku uruchomił elektroniczne biuro obsługi klienta, w którym można sprawdzać swoje faktury za wodę i ścieki.
– Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) to przełom w interakcji mieszkańców z urzędem miejskim. Umożliwi nie tylko wygodne zarządzanie finansami za usługi komunalne, ale także oferuje intuicyjny sposób na zdalne przekazywanie odczytów licznika wody – zachwalają urzędnicy.
Można sprawdzić nie tylko swoje faktury, płatności, historię odczytów licznika, ale też jest możliwość bezpośredniej zapłaty za fakturę.
Wchodząc na portal biura użytkownik widzi trzy zakładki, w jednej może się zalogować, lub w drugiej zarejestrować. Trzecia dotyczy możliwości otrzymywania aktualnych rachunków na podstawie samodzielnego wprowadzenia odczytu. Sam odczyt wpisuje się w prosty sposób, podając najpierw kod odbiorcy i ustalone przy logowaniu hasło.
Tak jak informował urząd w komunikacie proces rejestracji jest szybki i bezproblemowy, a dostępność serwisu 24/7 znacząco ułatwi zarządzanie domowymi finansami.
Aby skorzystać z eBOK należy zarejestrować się, a potem logować na stroniebok.nowemiasteczko.pl
Czytaj też:
- Ta roślina była hitem kiermaszu ogrodniczego w Nowej Soli. Prawie każdy kupił. Co to takiego? Jak się to uprawia?
- Kolekcjonerzy poszukują wyjątkowych antyków. Unikalne przedmioty do kupienia w internecie. Masz je w domu?
- Jak urządzić balkon? Pomysły i gotowe aranżacje
Zobacz też wideo: To uczula nas w domu. Najczęstsze alergeny
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?